Všechny Vás srdečně zdravím,
dovolte, abych se Vám trochu představil. Jmenuji se Jiří Vičík, jsem z Přerova, a učím se hrát na basovou kytaru. Pokud jde o akustickou kytaru, na tu jsem se učil hrát asi od dvaceti let, ale dále než k "beglajtu" jsem se nedostal. Na basu tak trochu hraji už asi deset let, ale přerušovaně, s dlouhými pauzami. Teď, když jsem si už zvykl na tlustý dráty, se mi na kytaru hraje docela obtížně. Jsem naprostý samouk bez znalosti hudební teorie.
Na basu jsem sem tam něco pochytil z internetu, ale většinou jsem se učil metodou pokus-omyl, zkoušením do hrajících nahrávek mých oblíbených kapel. Své limity znám, a jsem své milované ženě Zdeničce vděčný, že mi věnovala Zlatý kupón od Tomáše a už teď vím, že budu chtít na hodiny chodit i po jeho vyčerpání (kupónu, ne Tomáše 😁).
Mezi mé oblíbené hudební styly patří především rock a metal, k mým oblíbeným skupinám pak konkrétně Petra, Stryper, Skillet, HB (FIN), Deuteronomium, Tourniquet, Theocracy, Signum Regis, Deliverance... a spousta dalších, byl by to ještě dlouhý výčet. Hrávám nejen s jejich nahrávkami, ale také s manželkou, ta však má většinou úplně jiné oblíbené styly.
Jednou jsme spolu takhle hráli a naprosto nečekaně nás kamarád začal natáčet. Proto ten úlek na začátku, ale jiný aktuální společný záznam nemáme. Na tomto videu hrajeme českou verzi jedné z hodně klidnějších písní skupiny Petra, Here I Am To Worship.